Klantenservice
1 Klantenservice
1.1 Ik heb een vraag en/of klacht

We hopen natuurlijk dat alle producten naar alle tevredenheid zijn. Is dit niet het geval of heb je een vraag? Neem zo snel mogelijk contact op via email of telefoon (whatsapp mag ook!), we zullen ons uiterste best doen om je te helpen!

2 Nieuwsbrief
2.1 Inschrijving nieuwsbrief

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws en exclusieve aanbiedingen? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief (onderaan de pagina). 

Je krijgt bij elke nieuwsbrief die je ontvangt de mogelijkheid je weer af te melden. 

3 Account
3.1 Kan ik afrekenen zonder account?

Bij het afrekenen krijg je altijd de keuze om af te rekenen als gast. Dit betekent dat je al je gegevens kunt invullen zonder een account aan te maken. Kies je wel voor een account aanmaken, dan kun je volgende keer inloggen en zijn al je gegevens bekend. 

3.2 Hoe maak ik een account aan?

Onderaan onze website (in de footer) vind je de mogelijkheid om een account aan te maken. Het is ook mogelijk om na het bestellen van de producten een account aan te maken. Wanneer je op bestellen klikt vraagt het systeem er automatisch om. Het voordeel van een account is dat je bij een volgende bestelling je gegevens niet meer hoeft in te voeren. Daarnaast kun je al je bestellingen terug zien. Wil je geen account aanmaken dan kan je er altijd voor kiezen om als gast af te rekenen. 

4 Bestellen
4.1 Kan ik mijn bestelling annuleren

Indien je de bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet verzonden is, dan kun je kosteloos annuleren. Wanneer de bestelling reeds verzonden is dan zijn helaas de retourkosten voor eigen rekening. 

4.2 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Om een product te bestellen kun je het toevoegen aan je shoppingbag. Je kunt daarna meteen betalen of kiezen voor verder gaan met shoppen. In het winkelmandje/shoppingbag kun je zien welke producten je hebt toegevoegd. Je kunt daar ook de aantallen wijzigen of eventueel producten verwijderen. Wanneer je akkoord gaat met de bestelling ga je naar de volgende stap. Je kunt kiezen voor een account aanmaken of direct afrekenen en klik op verder. Wanneer je al klant bent kan je inloggen. Vul vervolgens het besteladres, afleveradres, verzendmethode en betaalmethode in en bevestig de bestelling. Wanneer de betaling bij ons binnen is ontvang je per email een bevestiging van de bestelling.

4.3 Kan ik op een andere manier bestellen?

Ben je om welke reden dan ook niet in de gelegenheid om via de site te bestellen, of wil je nog iets toevoegen aan een al geplaatste bestelling (mits deze nog niet verzonden is). Dan kun je altijd een mailtje sturen naar info@littledifferent.nl 
Het is voor ons vaak eenvoudig om handmatig een order voor je toe te voegen (mits we je gegevens ontvangen). Je kunt dan per bankoverschrijving de factuur betalen. 

4.4 Voorraad

Wij verkopen alleen uit voorraad. Indien een item niet meer op voorraad is dan krijgen wij dit helaas ook niet meer binnen. 

4.5 Levertijd

We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en de volgende werkdag naar de post te brengen. Gemiddeld heb je de bestelling binnen 2 a 3 werkdagen in huis (indien de post meewerkt). 
Heb je iets sneller nodig, neem dan even contact op dan kunnen we altijd kijken of het mogelijk is sneller te leveren!

5 Betalen
5.1 Betaalmethoden

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen:

  • iDeal
  • Bancontact
  • MisterCash
  • Mastercard
  • VISA
  • Paypal
  • Bankoverschrijving 

Kies je voor een bankoverschrijving, let op: je bestelling wordt pas verzonden na betaling. Wij bieden op dit moment helaas geen achteraf betalen aan. 

6 Verzenden & Retouren
6.1 Verzendkosten

Wij versturen bestellingen wereldwijd. De kosten verschillen per land of regio. Binnen Nederland rekenen wij €3,95 verzendkosten, bestellingen boven €55,- gratis. Voor meer informatie over verzendkosten en levertijden (ook naar andere landen) kijk dan hier: Shipping&Returns

6.2 Retouren

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om de product(en) retour te sturen. Je krijgt dan het orderbedrag gecrediteerd, annuleer je de gehele bestelling dan krijg je ook de (eventueel) betaalde verzendkosten retour.

Enkel de kosten voor retour naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@littledifferent.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. 

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Hoi, wij verzamelen cookies vooral om statistieken bij te kunnen houden en onze site te verbeteren, voor de rest eten we ze graag :) Je kan zelf bepalen welke je aan ons wil geven. Manage cookies